Wat is de community?
De Helpcenter-community bestaat uit berichten en opmerkingen die op onderwerp zijn geordend. In berichten kunnen tips, aanvragen voor nieuwe functies of vragen staan. Opmerkingen kunnen observaties zijn of een verduidelijking, complimenten of elke andere reactie die doorgaans in discussies op community’s is te vinden. Opmerking: Verwar onderwerpen niet met artikelen. In de community zijn onderwerpen het hoogste niveau dat een bericht kan hebben.
U kunt de zoekfunctie gebruiken, bladeren door berichten, of weergaven en filters gebruiken. Zie Hoe vind ik mijn weg in de community?.
Wij hebben alvast enkele onderwerpen als plaatsaanduiding in het Helpcenter opgenomen, zodat u snel aan de slag kunt. U kunt deze onderwerpen verwijderen en uw eigen onderwerpen toevoegen. Zie Onderwerpen in de community beheren voor meer informatie.
Elke gebruiker in uw community heeft een Helpcenter-profiel (Guide Professional en Enterprise), zodat uw communityleden elkaar beter kunnen leren kennen. Profielen bevatten relevante informatie over het communitylid, samen met informatie over hun activiteiten en bijdragen.
U moet u aanmelden om een opmerking te plaatsen.
Opmerkingen
0 opmerkingen