Als je een bestelling wilt retourneren, is het mogelijk om binnen 30 dagen na ontvangst van je bestelling contact op te nemen met onze klantenservice om dit te melden. Onze klantenservice stuurt je ons retourformulier toe. Uiteraard hoeft er vooraf geen contact opgenomen te worden om je producten te retourneren. Na deze melding heeft u nog 30 dagen de tijd om het artikel te retourneren.
Wij betalen het gehele aankoopbedrag (inclusief eventuele verzend- en betaalkosten) zo snel
mogelijk, maar uiterlijk binnen 30 dagen terug na ontvangst van de herroepingsmededeling. Wij
mogen echter wel wachten met terugbetaling totdat we de producten hebben ontvangen, of tot het
moment dat u aangetoond heeft deze te hebben opgestuurd.
Retournering mogelijkheden
1) Retour brengen van je bestelling op ons logistiek centrum.
Adresgegevens:
Tuinmeubelshop logistiek centrum Tiel
Kellensedwarsweg 2
4004 JC Tiel
* Lever je retourformulier in bij het retour brengen van je bestelling.
* Zorg ervoor dat het retour product zo goed als mogelijk in originele verpakking wordt aangeleverd
Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.
Ook is het mogelijk om je bestelling retour te laten halen door 1 van onze externe transporteurs. De kosten hiervan bedragen: €99.-
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar service@tuinmeubelshop.nl..
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.
Tevens is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Wij betalen het volledige aankoopbedrag (inclusief eventuele verzend- en betaalkosten) zo snel mogelijk terug, maar uiterlijk binnen 30 dagen na ontvangst van uw herroepingsmededeling. Wij mogen echter wachten met terugbetalen totdat we de producten hebben ontvangen, of totdat u heeft aangetoond dat u de producten heeft opgestuurd.