Je plaatst bij Tuinmeubelshop met het grootste gemak een besteling.
Hieronder doorlopen we de stappen om een bestelling te doen.
Stap 1: Plaats uw gewenste product(en) in de winkelwagen
Ga naar het product wat je wilt bestellen en klik op de button 'In winkelwagen'. Er verschijnt een banner met 'Dit product is toegevoegd aan je winkelwagentje'. Als je op 'winkelwagen' klikt dan ga je door naar de winkelwagen waar je jouw gekozen product ziet. Wil je andere producten mee bestellen? Surf dan verder en herhaal de stap hierboven.
Stap 2: Bestelling plaatsen
Nadat je op ‘Naar winkelwagen’ heeft geklikt, zie je jouw geselecteerde producten in je winkelwagen. Controleer hier je bestelling en pas indien nodig het aantal aan. Wil je verder gaan met het plaatsen van je bestelling? Klik dan op 'ik wil bestellen'.
Stap 3: Aankoop afronden
Om je bestelling af te ronden hebben wij een aantal gegevens nodig
- Adresgegevens, e-mailadres en een aantal overige gegevens.
- Verzending: Tuinmeubelshop biedt diverse verzendingsmethodes aan. Zo is het mogelijk om je bestelling te laten bezorgen of af te halen op onze magazijn locatie in Tiel.
- Leverdatum selecteren: Vervolgens vul je in de kalender je gewenste dag voor levering van je bestelling in.
- Betaling: Hier geef je aan hoe jij jouw bestelling wilt betalen. Je kan kiezen uit: Betalen via Ideal, Paypal, Betalen per pin bij levering Bancontact en sofortbanking. Wordt je bestelling geleverd door DPD? Dan is betaling vooraf per Ideal, Paypal, Sofortbanking, Bancontact mogelijk.
- Algemene voorwaarden: vink aan dat je akkoord gaat met de Algemene voorwaarden, nadat je hiervan kennis heeft genomen. Hierna kan je op de button 'Bestelling afrekenen' klikken. Wij rekenen geen verzendkosten.
Stap 4: Jouw bestelling is geplaatst!
Jouw bestelling is geplaatst. Je krijgt de bevestiging van je bestelling per e-mail opgestuurd.
Wat moet ik doen als ik geen orderbevestiging of factuur he ontvangen?
Het kan zijn dat je orderbevestiging of factuur in de SPAM of ongewenste e-mail is gekomen. Controleer deze daarom altijd. Mocht dit toch niet zo zijn, dan kan het zijn dat het e-mailadres niet goed is doorgekomen. Stuur dan een e-mail naar: support@tuinmeubelshop.nl