Allereerst sorry! Je hebt een klacht over een product of over onze dienstverlening. Dat horen we niet graag, maar lossen we wél graag voor je op. Klanttevredenheid is ons hoogste streven, dus gaan we ons uiterste best voor je doen.
Meld je klacht aan door te mailen naar service@tuinmeubelshop.nl. Wij streven ernaar elke melding op werkdagen binnen 24 uur te beantwoorden met een passende oplossing.In ieder geval krijg je van ons binnen 14 dagen na ontvangst van jouw klacht een inhoudelijke reactie.
Om je klacht zo snel en zo goed mogelijk op te lossen, raden wij je aan om de volgende punten te vermelden:
1) Foto’s van de klacht;
2) Ordernummer of foto van de aankoopbon;
3) Duidelijke omschrijving van de klacht.
Wij nemen zo snel mogelijk contact met je op voor een passende oplossing.
Hebben wij je niet naar tevredenheid geholpen? Dan kun je je klacht ook voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel of aan de Geschillencommissie via het Europees ODR platform.